Promovarea unui produs/serviciu sau informarea publicului pot fi realizate prin distribuirea de conținut de calitate pe diferite platforme online. Un număr tot mai mare de companii aleg să încredințeze sarcina redactării conținutului unei agenții de content writing, așa cum este Conținut Media, pentru a economisi timp și pentru a obține o garanție a calității textelor distribuite pe diverse canale de comunicare cu publicul.
În cadrul agenției, își desfășoară activitatea copywriteri și content writeri cu un parcurs academic complex, pregătire în domeniu și competențe multiple – aceste calități se reflectă în articole caracterizate de autenticitate și creativitate. Prin servicii de copywriting, content writing, blog writing, media writing, ghostwriting, script writing, social media content, proofreading și traduceri adaptate, echipa Conținut Media redactează la ordinea zilei articole pentru nișe dintre cele mai diversificate.
Ce domenii abordează writerii de la Conținut Media în articolele lor?
Unul dintre principalele avantaje pe care le presupune colaborarea cu echipa Conținut Media este diversitatea. Writerii din cadrul acestei agenții de content writing reușesc să livreze conținut de calitate ce acoperă o gamă remarcabilă de domenii și pot face ușor trecerea de la articole menite să informeze și să educe publicul la articole al căror obiectiv este să vândă. În continuare, vor fi prezentate câteva dintre sferele de activitate despre care writerii de la Conținut Media au livrat deja sute de articole:
- E-commerce;
- Financiar;
- IT&C;
- Lifestyle;
- Medical;
- Imobiliar;
- Tehnic;
- Turism;
- Fonduri europene.
Care sunt beneficiile concrete ale unei colaborări pe termen lung cu agenția Conținut Media?
Agenția Conținut Media are obiectivul de a satisface nevoia de conținut a companiilor aflate la început de drum sau a celor cu experiență vastă, oricare ar fi nișa lor. Prin articole de blog, advertoriale, comunicate de presă, descrieri de produse și alte forme de conținut scris, writerii se adresează unui anumit public și reușesc să ofere conținut documentat, verificat și redactat corect din punct de vedere gramatical, fără erori și ușor de parcurs.
Prin conținut scris de calitate, o companie se poate conecta mai ușor cu publicul său țintă și poate ieși în evidență fără a face investiții mari în reclame plătite și anunțuri. Uneori, este suficient să își transmită mesajul folosind cuvintele și tonul potrivit, iar echipa Conținut Media o ajută să bifeze acest obiectiv, prin redactarea de conținut care să armonizeze pe deplin cu specificul brandului și care să atragă atenția potențialilor clienți, folosind un limbaj adecvat și terminologia potrivită.
Difuzarea conținutului relevant, caracterizat de autenticitate și creativitate, reprezintă un plus pentru vizibilitatea afacerii în mediul digital, unde cei mai mulți consumatori accesează zilnic informație, produse și servicii. Conținut Media își propune să aibă o contribuție semnificativă la succesul strategiei de content marketing, echipa fiind disponibilă să livreze inclusiv articole scrise la comandă într-un timp limitat, pentru clienții care au nevoie urgent de conținut bine redactat pentru publicare imediată. De asemenea, agenția a introdus recent și serviciul de publicare articole online, având acces la sute de site-uri, printre care se numără și coloșii mediatici din România.
Acestea sunt doar câteva dintre avantajele colaborării cu echipa de writeri din cadrul agenției Conținut Media. Conținutul de calitate, original, documentat și lipsit de erori este esențial pentru a stârni interesul potențialilor clienți și pentru a stabili o legătură puternică și de lungă durată cu aceștia, iar publicarea articolelor pe site-uri de renume consolidează strategia de publicitate.